Vanochtend hebben wij een prachtige wandeling gemaakt bij de Bislicher Insel in Xanten (D).
Als een van de laatste vrijwel natuurlijke uiterwaardenlandschappen langs de Nederrijn is de Bislicher Insel grotendeels als natuurgebied beschermd. Een prachtig leefgebied voor zeearenden, futen en vele andere vogels en dieren. Een echte aanrader om hier te wandelen.
